Saturday, October 17, 2009

Mina ja sotsiaalne tarkvara.

Mina ja sotsiaalne tarkvara.

Mina ja sotsiaalne tarkvara oleme head sõbrad. Tänapäeva nimetatakse arvutiajastuks ning ka mina olen üks osa sellest. Kasutan arvutit igapäevaelus oma töövahendina, õppevahendina ja meelelahutuseks. Igapäevaselt puutun kokku erinevate sotsiaalsete tarvaradega, nt: orkut.com, rate.ee, hot.ee, mail.ee, ekool.ee, msn, skype, mirc,google.com, miksike.ee, koolielu.ee jne. Need on sellised kohad ja leheküljed, mida külastan tihti.
Harvemini aga külastan nt blogger.comi. Varasemad kogemused blogide kirjutamisega mul puuduvad. Olen nendest kuulnud, kuid huvi pole tekkinud. Nüüd aga olen sunnitud blogide kirjutamisega tutvuma ja seda kirjutama. Uus avastus minu jaoks oli ka twitter, mida nüüdseks siis kasutan ainult siis, kui meelde tuleb. Üldiselt olen ma pisut laisk ja ei viitsi kõikjale ennast registreerida. Kui leian aga enda jaoks midagi uut ja huvitavat, siis loomulikult ma uurin asja ja teen selle endale selgeks.
Blogi kohta võiksin kommentaariks kirjutada, et täitsa tore koht, kus pidada nö päevikut iseenda kohta. Saad kirjutada oma tegemistest ja seda teistega jagada. Ja nagu näha, saab läbi blogi ka koduseid ülesandeid ülikoolis õppejõule ja kursusekaaslastele lugemiseks edasi anda.
Üldiselt pean oluliseks sotsiaalse tarkvara kasutamist, kuna läbi selle saab palju uut ja mitmekülgset informatsiooni soovitud teema kohta. Läbi sotsiaalse tarkvara saad suhelda inimestega, keda igapäevaelus ei kohta. Ja mis minu jaoks oluline. Õpetajana saan sotsiaalset tarkvara kasutades rikastada oma koolitunde otsides erinevaid töölehti. Töölehti saab välja printida ja veel uudem võimalus on lapsed arvuti taha saata mingisugust ülesannet/töölehte lahendama.
Siinkohal meenub mulle smart-tahvel, mida mul kahjuks veel enda klassiruumis ei ole, kuid loodan, et üsnapea on see olemas ka minu klassis.

No comments:

Post a Comment